Submitted by isuru on සඳු, 01/10/2022 - 10:28 ශ්රී ලංකා රක්ෂණ සංස්ථාව සමග අත්වැල් බැද ගනිමින් ශ්රී ලංකා ටෙලිකොම් සමාගම දැරිය හැකි වාරික යටතේ එස් එල් ටී ග්රාහකයන් වෙත ටෙලි ලයිෆ් රක්ෂණාවරණය පිරිනමයි. මෙම සේවාව යටතේ සැලසෙන මූලික ප්රතිලාභය වනුයේ දැරිය වාරික ඇතුළත් වීම හා ඊට අදාළ පහසුකම් වේ. මේ අනුව, රක්ෂණ වාරික පාරිභෝගිකයාගේ මාසික බිල්පතට එකතු කරනු ලැබෙන අතර සෑම මසකම එස් එල් ටී දුරකථන බිල්පත සමගම එය ගෙවිය හැක. මේ සදහා සුදුසුකම් ලබන්නේ් සියලුම මෙගාලයින් හා සිටිලින්ක් පසු ගෙවුම් ගෘහස්ථ පාරිභෝගිකයන්. වයස අවු. 18-69ත් අතර එස් එල් ටී පාරිභෝගිකයන්. සක්රීය මෙගාලයින් හෝ සිටිලින්ක් පසුගෙවුම් සම්බන්ධතාවයක නීත්යනුකූල හිමිකරුවන්. ගෙවීම් මාසික වාරිකය මාසික දුරකථන බිල්පතට එකතු කරනු ලැබේ. රක්ෂණ ආවරණය මූලිකව වසරකට සීමා කෙරන අතර අනතුරුව එය දීර්ඝ කරන්නේද යන්න සලකා බැලිය යුතු වේ. රක්ෂණාවරණය අඛණ්ඩව ඉදිරියට ගෙන යාම සඳහා රක්ෂණයේ හිමිකරු මාස් පතා වාරිකය ගෙවිය යුතු වේ. ටෙලි ලයිෆ් රක්ෂණාවරණ සැලසුම් ටෙලි ලයිෆ් මූලික රක්ෂණාවරණය -මෙය පැරණි රක්ෂණ ආවරණයයි. මෙම නව ප්රතිපත්ති සැලසුම සමගින් හදිසි අනතුරකින් සිදුවන මරණය සඳහා වන රක්ෂණාවරණය රු.200,000.00 දක්වා වැඩි කරනු ලැබේ.. පැකේජ වර්ගය ප්රධාන රක්ෂණ හිමිකරු ස්වාභාවික මරණ රක්ෂණාවරණය හදිසි අනතුරු රක්ෂණාවරණය ස්ථිර ආබාධිත තත්ත්ව රක්ෂණාවරණය කලත්රයා ස්වාභාවික මරණ රක්ෂණාවරණය හදිසි අනතුරු රක්ෂණාවරණය ස්ථිර ආබාධිත තත්ත්ව රක්ෂණාවරණය මාසික වාරිකය රුපියල්. Basic 1 100,000 100,000 100,000 අදාළ නැත අදාළ නැත අදාළ නැත 60.00 Basic 2 200,000 200,000 200,000 අදාළ නැත අදාළ නැත අදාළ නැත 90.00 Basic 3 300,000 300,000 300,000 අදාළ නැත අදාළ නැත අදාළ නැත 120.00 Basic 4 400,000 400,000 400,000 අදාළ නැත අදාළ නැත අදාළ නැත 150.00 Plus 1 100,000 100,000 100,000 100,000 100,000 100,000 100.00 Plus 2 200,000 200,000 200,000 200,000 200,000 200,000 150.00 Plus 3 300,000 300,000 300,000 300,000 300,000 300,000 200.00 Plus 4 400,000 400,000 400,000 400,000 400,000 400,000 250.00 මෙම සේවාව ලබා ගන්නේ කෙසේද? ටෙලි ලයිෆ් රක්ෂණාවරණයට බැඳීම සඳහා පාරිභෝගික සේවා සෘජු දුරකථන අංකය වන 1212 අමතන්න. සාමාජිකයා විසින් ප්රථම වාරිකය ගෙවිය යුතු දිනය සේ සැලකෙන්නේ මෙම සේවාවෙහි ලියාපදිංචි වන දිනයයි. මෙම රක්ෂණාවරණය සදහා ලියාපදිංචි වූ බව තහවුරු කරමින් ශ්රී ලංකා රක්ෂණ සංස්ථාව විසින් නිකුත් කර මුල්ම වාරිකය ලැබී මසක් ඇතුළත සෑම පාරිභෝගිකයෙකුටම එය තැපැල් කරනු ලැබේ. හිමිකම් කණ්ඩායම් ජීවිත රක්ෂණාවරණය සම්බන්ධව ඉස්මතු වන ඕනෑම ආකාරයක හිමිකම් පෑමක් සම්බන්ධයෙන් ඍජුවම ශ්රී ලංකා ටෙලිකොම් සමාගම සම්බන්ධීකරණය කරගන්නා ලෙස ශ්රී ලංකා රක්ෂණ සංස්ථාව විසින් පාරිභෝගිකයා වෙත උපදෙස් දෙනු ලැබේ. පාරිභෝගිකයා විසින් සිදු කෙරෙන ඕනෑම ආකාරයක හිමිකම් පෑමක් සම්බන්ධයෙන් ශ්රී ලංකා ටෙලිකොම් සමාගම පාරිභෝගිකයා සමග සෘජුව කටයුතු කරනු ඇත. ශ්රී ලංකා ටෙලිකොම් සමාගමේ උපදෙස් පැතීමෙන් අනතුරුව පාරිභෝගිකයා වෙත අදාළ හිමිකම් ලබා දෙනු ලැබේ. පාරිභෝගිකයාගේ මරණයට හේතුව අසනීප තත්ත්වයක් නම් මූලික වාරිකය ගෙවූ දිනයෙන් පසුව දින හැටක් (60) අවසන් වීමෙන් පසුව ඉස්මතු වන හිමිකම් කීම් පමණක් සලකා බලනු ලැබේ. හදිසි අනතුරක් හේතුවෙන් මරණය හෝ මුළුමනින්ම ස්ථිර ආබාධිත තත්ත්වයට පත්වී මාස තුනක් (03) ඇතුළත සියලු හිමිකම් පත් ඉදිරිපත් කළ යුතුයි. පූර්ව අසනීප තත්ත්ව මත පදනම්ව කරනු ලැබෙන හිමිකම් පෑම් සදහා කිසිදු ගෙවීමක් සිදු නොකෙරේ.(උදාහරණයක් වශයෙන් ජීවිත රක්ෂිතයා හට මෙම රක්ෂණාවරණයට ඇතුළත් වීමට පෙරාතුව වැළදුණු අසනීපය තත්ත්ව මත පදනම්ව සිදු කරනු ලැබෙන හිමිකම් පෑම් ආදිය). සියළු හිමිකම් පියවීමේදී රක්ෂණ සහතිකයේ සඳහන් වගන්ති හා කොන්දේසි අදාළ වේ. වගන්ති හා කොන්දේසි අඛණ්ඩව මාස තුනක් වාරික නොගෙවන්නේ නම් ගිවිසුම අවලංගු කෙරෙනු ඇත. පාරිභෝගික සේවා සෘජු අංකය වන 1212 අමතා ඉල්ලීමක් කිරීමෙන් පාරිභෝගිකයාට ඕනෑම අවස්ථාවකදී ගිවිසුම අවලංගු කළ හැකිය. පාරිභෝගකයා විසින් සිය මනා සෞඛ්ය තත්ත්වය පිළිබද ප්රකාශන පෝරමයක් අත්සන් තබා ශ්රී ලංකා ටෙලිකොම් සමාගම වෙත ඉදිරිපත් කළ යුතුය. පාරිභෝගිකයකුගේ දුරකථනය විසන්ධි කරීමකදී මෙම රක්ෂණාවරණයද අහෝසි කෙරෙනු ඇත. නැවතත් මෙම රක්ෂණාවරණයට ඇතුළත් වීමට පාරිභෝගිකයාට අවශ්ය නම් ඔහු/ඇය විසින් සිය මනා සෞඛ්ය තත්ත්වය පිළිබ`ද ප්රකාශන පෝරමයක් ශ්රී ලංකා ටෙලිකොම් සමාගම වෙත ඉදිරිපත් කළ යුතුය. ඉහත ගාස්තුවලට බදු ඇතුළත් නැත. සේවා මිලදී ගන්නා අවස්ථාවේදී ඊට අදාළ බදු එකතු කෙරේ. Telelife 4G/LTE Fibre Megaline Select Section Telephone